fru gretas pyssel

Alla inlägg under mars 2009

Av lilian - 31 mars 2009 08:11

Det syns inte men det känns att jag har tappat 5 kilo,hoppas att det inte bara är vatten.Det är ett samtalsämne i matsalen varje dag om vad jag har i min matlåda.Igår åt jag smörstekt hajmal med bladspenat och grädde.Till frukost stekt bacon med stekt ägg,allt stekt i smör.Måste bara komma ihåg att dricka vatten,glömde bort mej en dag och fick ont i njurarna.Tar kosttillskott,vitaminer o omega3.Hoppas att min fot blir bra snart så jag kan börja promenera snart.

Av lilian - 29 mars 2009 09:10

Idag ska jag gå på miniatyr mässan för första gången.Tänkte samla på mej massor med inspiration,har stannat av i möblandet.Letar efter små katter och lite blommor.

Av lilian - 28 mars 2009 17:59

Ikväll ska jag tända ett ljus i mörkret för vårat klimat.

Av lilian - 26 mars 2009 20:01

Tog en kopp kaffe på mac dolnads på stockholmscentral idag.

Hade fågelskådning på första parket,3 sorter på samma bild.

Jag kallar dessa för stockholms flygande råttor,snart har vi väl riktiga råttor springade runt fötterna när vi fikar på uteserveringarna i sommar.

Av lilian - 26 mars 2009 08:26

Äntligen börjar vågen krypa neråt.Närmar mej hundra uppifrån.När jag började dieten vägde jag 105 kg,nu 100 kg.Jag är 163cm så ni förstår att jag släpar omkring på mycke barlast nu.Mitt första mål är att ha en tvåsiffrig vikt.Sedan är alla kilon därefter en dröm om jag lyckas.

Av lilian - 23 mars 2009 22:07

Så här ser jag ut just nu.Hoppas att jag ska kunna visa mindre o mindre av mej i framtiden.Tar med mej matlåda till mina aktiviteter så jag inte ska kunna misslyckas,följer Skaldemans o Annika Dahlqvists råd stenhårt.

Ni ser oxå vad jag snickrar,det ska bli en paradhandukshängare till min mamma.Vi såg något liknande på nostalgi mässan,så jag gör en egen variant av den.

Av lilian - 21 mars 2009 08:56

Nu är jag desperat,har passerat 100 sträcket.Har bestämt mej för att nu ska fett depåerna bort.Har provat det mesta ,kollar alltid på Anna Skipper och dom andra "profeterna".Har bara blivit svettig och fetare av deras metoder.Min mamma brukar säga att när hon har varit hos mej är det som att ha varit på hälsohem.Men nu är det slut med det,nu ska fett in o fett ut.Inte kolhydrater in och fett kvar i depåerna.Min son har gått ner i vikt ,hur mycke vet jag inte men tillräckligt för att jag reagerade positivt.Han lånade ut sin vikt bibel",Ät dej ner i vikt" av Sten Sture Skaldeman.Jag har haft mina funderingar åt det hållet ,men har litat på den allmänna bantningsindustrin.Så nu är det krig mot fett depåerna .Annika Dahlqvist förespråkar även hon denna metod.

Min mag har börjat fungera normalt utan smärtor,och svullnaden i fötterna är borta.Så nu väntar jag bara på att kilona ska börja smälta bort.

Av lilian - 17 mars 2009 21:38

Hon tycker att en sån här skulle passa mej.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Väder

Vädret Nynäshamn

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards