fru gretas pyssel

Direktlänk till inlägg 24 september 2020

Vad kul med många nya besökare.

Av lilian - 24 september 2020 18:32

Vad roligt att se att det är många som har tittat in hos mig denna månad. Får skärpa till mig och börja skriva och skapa lite igen. Är inte på toppenbra form just nu pga dom tider vi lever i just nu. Saknar lilla Greta också enormt, det har gått en månad nu och är väldigt tomt. Har blivit erbjuden flera kattungar men nej tack, det går inte att ersätta henne. Har ingen tanke på att Skaffa något nytt djur. Kramar på er där ute och håll avstånd och tvätta händerna.

 
 
wiper

wiper

8 oktober 2020 12:38

Jag visste inte att du mist Greta. Beklagar sorgen, en katt blir ju en familjemedlem och sorgen blir stor

Jag mår inte heller bra i denna tid av corona. Det bara fortsätter och verkar inte ta slut. Jag är väldigt noga med att både tvätta händerna och hålla avstånd. Kanske därför man klarat sig i 8 månader

Varm kram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

lilian

8 oktober 2020 23:23

Tackar så mycket för din kommentar. Ja det var ju min livskamrat, känns väldigt tomt. Jo denna corona håller på att ta knäcken på en, men det är tydligen bara att kämpa på tyvärr som det verkar i minst ett halvår. Kram på dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lilian - Måndag 22 jan 23:34


Mitt barnbarn ville sy ett gosedjur. Vi letade runt i mina böcker efter mönster på olika varianter, och hittade en björn som hon gillade. Tyckte den såg svår ut. Hade en svag aning om att jag påbörjat en sådan en gång men gav upp. Mycket riktigt, i e...

Av lilian - 12 december 2023 11:46

Nu har jag städat och möblat hos småfolket. Så nu har julen kommit till dom och julbaket är i full gång. ...

Av lilian - 28 november 2023 19:00

Hittade en fint tyg för ett tag sedan, kom på att det passar nog bra i badrummet, har turkosa handdukar och matta där. Det är guld och turkos. ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Väder

Vädret Nynäshamn

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards