fru gretas pyssel

Direktlänk till inlägg 7 september 2009

Elaka kommentarer

Av lilian - 7 september 2009 14:31

Varför måste en del människor tala om för en att jag har blivit tjock.Tror dom att jag svullnade upp på vägen ut och inte känner det.Det är jätte jobbigt när jag ska träffa folk som jag inte har sett på några år och får kommentarer om min vikt.Att viktuppgången beror på många faktorer,depression ,värk av fibromyalgi.Maten beror det inte på för jag äter väldigt medvetet och nyttigt.Motionen är det sämre ställt med eftersom jag får sån värk så jag kommer inte igång med den.Att jag var smal en gång i tiden berodde på missbruk o ätstörning.Nu är jag fri från det sen sex år,men då blir jag överviktig istället.

Nu ska jag träffa min gamla skolkamrater igen,hoppas att dom förstår att jag har varit tjock ett tag nu så dom behöver inte tala om det för mej.Jag vet att jag är tjock och kämpar med det.

 
 
Miss Iskall

Miss Iskall

7 september 2009 15:00

Go girl, stå på dig, låt ingen trampa på dig

http://iskall.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

7 september 2009 15:09

Fy vad arg jag blir nu!! Varför måste folk kommentera sånt? När man har fibro så blir man ju överviktig för att man inte kan röra sig så mycket som man skulle behöva, det funkar ju inte. Hoppas verkligen att dina gamla klasskamrater har lite mer vett i bollen så de inte kommenterar vikten. Styrkekram från mej till dej!!!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Lena/väninnan

Lena/väninnan

30 november 2009 21:13

Säg som jag. "Jag ser så tjock ut i den här. Men så kom jag på att jag är ju tjock. "
Då slipper folk säga det. Eller den här "Men jösses jag var smal när jag gick hemifrån! Vad gick snett?"
Men jag har bara använt den översta...

http://mina-jakthundar.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

18 mars 2011 08:29

Folk är dum i huvudet helt enkelt.. Du får ursäkta ett brutalt uttryck, men en del är så sjuka i mina ögon. Har folk gått upp i vikt kommenterar de det. Men går någon ner i vikt, så missunnar de oftast den som är glad över sin vikt nedgång. Det är Sverige och Svenskarna i ett nötskal!!!
Sträck på Dig och Skit i de.
Ibland måste man tänka som så, att det finns anledningar till att vissa människor inte finns i våra liv och ingår i vår vän krets..
Jag brukar tänka att det är Deras förlust, såna ggr! ;)
Eller att "Jag krusar Inte större skitar än mig själv!"...
Kram påré och vill passa på att önska Dig och Dina Kära en toppen fin helg!

http://evavilleva.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lilian - Måndag 22 jan 23:34


Mitt barnbarn ville sy ett gosedjur. Vi letade runt i mina böcker efter mönster på olika varianter, och hittade en björn som hon gillade. Tyckte den såg svår ut. Hade en svag aning om att jag påbörjat en sådan en gång men gav upp. Mycket riktigt, i e...

Av lilian - 12 december 2023 11:46

Nu har jag städat och möblat hos småfolket. Så nu har julen kommit till dom och julbaket är i full gång. ...

Av lilian - 28 november 2023 19:00

Hittade en fint tyg för ett tag sedan, kom på att det passar nog bra i badrummet, har turkosa handdukar och matta där. Det är guld och turkos. ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Väder

Vädret Nynäshamn

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards