fru gretas pyssel

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Provar på en kur.

Av lilian - 29 november 2010 11:01

Jag testar på att ta en kur med dom tabletter som läkaren skrev ut förra gången det var så här.Sist så fick jag vätska i ben o fötter som en bi-effekt antagligen för att det inte gick att blanda med dom medicinerna som jag åt samtidig.Nu har jag inga andra mediciner så jag hoppas att det ska funka nu.   

 
 
wiper

wiper

29 november 2010 12:27

Det är hemskt att ha värk. Jag tror också att jag har lite fibromyalgi för det brukar även utbrända få och jag har ont på en massa punkter och är öm i huden. Det går även att lägga en varm vetepåse på det onda. Det är hemskt när man får biverkningar på en medicin för då vill man verkligen inte ta den. Hoppas du är lite bättre i dag.

Sköt om dig
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

29 november 2010 16:53

Ja du vännen, hade jag haft nåt bra recept hade du fått det. Jag har också värre värk så här års. Vad är det för piller du fått av doktorn då? Hade jag haft råd hade jag åkt till värmen den här tiden på året, torr värme gör underverk med vår värk. Den fuktiga värme vi har här på sommaren är inte bra alls. Thailand och där borta i Asien är det också fuktig värme. Men Medelhavsvärmen är bra, såg att det var c:a 25 gr på Cypern, det hade vart gött. Ha det så bra det går med den jobbiga värken vännen! Kramar! ♥ p.s Värmande glögg kan ju kanske hjälpa för stunden :-D d.s

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

lilian

29 november 2010 17:02

Jag provar brufen just nu,det har hjälp ibland förr men fötterna svullnade upp,håller tummarna att det funkar denna gång.Får börja spara till en Cypern resa då.
Tack för din omtanke kram på dej.

 
Ruth

Ruth

29 november 2010 22:50

Hoppas du inte får några biverkningar denna gången så du får må lite bättre. skriv hur det går. Lycka till !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lilian - Måndag 22 jan 23:34


Mitt barnbarn ville sy ett gosedjur. Vi letade runt i mina böcker efter mönster på olika varianter, och hittade en björn som hon gillade. Tyckte den såg svår ut. Hade en svag aning om att jag påbörjat en sådan en gång men gav upp. Mycket riktigt, i e...

Av lilian - 12 december 2023 11:46

Nu har jag städat och möblat hos småfolket. Så nu har julen kommit till dom och julbaket är i full gång. ...

Av lilian - 28 november 2023 19:00

Hittade en fint tyg för ett tag sedan, kom på att det passar nog bra i badrummet, har turkosa handdukar och matta där. Det är guld och turkos. ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Väder

Vädret Nynäshamn

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards