fru gretas pyssel

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av lilian - 1 februari 2010 08:22

  Ska nog tillägga att det var 2004 som detta är och vi bodde på Ängby camping då.  

Av lilian - 1 februari 2010 08:05

Mina grannar är väldigt omtänksamma när det gäller Greta.Jag var borta en timme i fredags,under den timmen lyckades Greta angagera tre grannar i hennes "öde" i kylan.Innan vi gick ut hade hon jamat o hoppat på handtaget och ville ut.När hon väl fick gå ut så började hon jama och "skrika" att hon ville in,men då hade jag åkt iväg.När jag klev av tunnelbanan i Blackeberg efter knappt en timme så ringer mobilen,det var grannpojken.Han sa att Greta jamade som om hon inte hade fått mat på flera dagar.När jag var på väg hem så mötte jag en annan granne som berättade att greta hade jamat så att det va en granne till som bekymmrade sej över att Greta frös.I trappen satt pojken o kattskrället  och väntade,han hittade mitt nummer i halsbandet så han tyckte synd om henne o ringde.Men nu får hon stanna inne även om hon bråkar och vill ut.           

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Väder

Vädret Nynäshamn

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards