fru gretas pyssel

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Baby på kryssning.

Av lilian - 4 mars 2011 10:26

Lilla Ian på kryssning.Se vad stilig och allvarlig han är.

Det fungerade bra att ta med en sådan här liten parvel,hade egen mat med sig som gick att värma i micro som fanns att låna i alla matställen.Barnsängar och barnstolar fanns det också att låna.Skötrum fanns på dam toan och på handikapptoan.Det blir inte så mycket avkoppling för föräldrarna så jag lovade att nästa gång dom vill åka på kryssning så är Ian och jag hemma och myser så dom får mysa ifred.

   Hörsel kåpor är att rekommendera för att skydda det kännsliga örat samt för att få sova i lugn o ro.

 
 
Love

Love

4 mars 2011 18:44

Hejsan Lilian!
Han är verkligen en liten goding ditt barnbarn.
Va mysigt att ni kunde åka tillsammans men jag vet också hur väl föräldrar behöver få vara själva så dom kommer nog att uppskatta din hjälp nästa gång.
Det är länge sedan jag hälsade på men vi har inget internet för tillfället så jag är på lånebesök nu.
Söndag morgon flyger mannen jag och vår dotter till Thailand. Vår äldsta son bor där och vi har en egen liten lägenhet nära honom och hans flickvän. I Bangkok bor också vårat äldsta barnbarn och jobbar på en bank där så du förstår jag är glad att få träffa dom.
Om jag kan så kommer det inlägg på bloggen annars är jag hemma igen i början av april. Då ska det väl vara vår hoppas jag.
Visst ja glömde säga att soffan är jättefin helt i minsmak. Jag är också en sakletare av stora mått
Önskar dig allt gott och må så bra.
Kram
Love.

http://http:vindalou.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

4 mars 2011 19:48

Oj en så stilig kille med slips och allt, han charmade nog många på båten.
Ha en fin kväll och helg !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

5 mars 2011 11:30

Vilka vackar bilder du visar!! Flörstå att det var en trevlig resa..som ni gjorde till Åbo!! Vilken is!!!
Ja då har även den lille killen,Ian varit på sin "första kryssning"!! Det ska börjas i tid...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lilian - Måndag 22 jan 23:34


Mitt barnbarn ville sy ett gosedjur. Vi letade runt i mina böcker efter mönster på olika varianter, och hittade en björn som hon gillade. Tyckte den såg svår ut. Hade en svag aning om att jag påbörjat en sådan en gång men gav upp. Mycket riktigt, i e...

Av lilian - 12 december 2023 11:46

Nu har jag städat och möblat hos småfolket. Så nu har julen kommit till dom och julbaket är i full gång. ...

Av lilian - 28 november 2023 19:00

Hittade en fint tyg för ett tag sedan, kom på att det passar nog bra i badrummet, har turkosa handdukar och matta där. Det är guld och turkos. ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Väder

Vädret Nynäshamn

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards