fru gretas pyssel

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Idag är jag i Eskilstuna på Hållsta konferens hotell.

Av lilian - 3 maj 2011 10:38

Var uppe med tuppen imorse för att ta mig iväg till syrran i Eskilstuna.Hon jobbar på Hållsta konferens.Det är ett Hotell och vandrarhem som ligger en liten bit utanför Eskilstuna.Ska hjälpa henne med lite trix med datan.

 
 
wiper

wiper

5 maj 2011 15:24

Vad fint det ser ut i Hållsta. Kul att din syster jobbar där. Bra att hon får lite hjälp av dig med datan. Hoppas du har det fint

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

5 maj 2011 15:31

Hoppas du fick en fin dag med din syster och att hon har fått lärt sig ett och annat om datavärlden.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

5 maj 2011 23:18

Hej Lilian!
Vad glad jag blir när du också mår bättre av tabletterna tänk på att ta Alvedon till för det sa min doktor.
När vädret är dåligt säger kroppen ifrån ännu mer men värken ska inte bestämma över våra liv eller hur.
I går satte jag upp ny/gamla gardiner i vårat Tv- rum men allting går med snigelfart. Dom är gula som solen och gör mig på gott humör.
Hoppas du får en trevlig helg och kan vara ute i det varma vädret som ska komma tillbaka.
Godnattkram
Love.

 
Margit

Margit

14 maj 2011 14:28

Lösr och upptäcker...att Du har varit i Eskilstuna!!!Om du åkr dit fkeragånger..så kan du medla..så kanske vi kan ses... Vore kul!!!
Kram!!!!

http://margitholm,.blogg.se

lilian

15 maj 2011 12:04

Visst ska jag göra det,hade tänkt göra det sist när jag var där men insåg att jag skulle få fullt upp.Vill kunna sitta i lugn och ro när jag träffar någon o ta en fika.
Kram på dig ,lilian.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lilian - Måndag 22 jan 23:34


Mitt barnbarn ville sy ett gosedjur. Vi letade runt i mina böcker efter mönster på olika varianter, och hittade en björn som hon gillade. Tyckte den såg svår ut. Hade en svag aning om att jag påbörjat en sådan en gång men gav upp. Mycket riktigt, i e...

Av lilian - 12 december 2023 11:46

Nu har jag städat och möblat hos småfolket. Så nu har julen kommit till dom och julbaket är i full gång. ...

Av lilian - 28 november 2023 19:00

Hittade en fint tyg för ett tag sedan, kom på att det passar nog bra i badrummet, har turkosa handdukar och matta där. Det är guld och turkos. ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Väder

Vädret Nynäshamn

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards