fru gretas pyssel

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Gick igenom mina favoriter ,ska nog göra det lite oftare.

Av lilian - 6 maj 2011 09:57

Favorit listan kan bli väldigt lång  så jag gick igenom länk efter länk.När jag kom till en fin liten sida om hur man tovar ullhundar fick jag en liten chock.Gå in på sidan så förstår ni.Man ska nog gå in lite mer regelbundet så man är uppdaterad.Jag har haft denna sida som länk men inte märkt att den hade försvunnit,nu förstår jag varför.Tänker på dig Frida.Ska nog tillägga att ni ska läsa under kategorin uncategorized.

 

 
 
Ruth

Ruth

6 maj 2011 12:19

Så många fina hundar hon har tovat, men kände en stark oro, hon har inte uppdaterat sedan 2008. Flickstackaren kämpade mot cancern, har hon klarat den eller blev hon ännu ett offer, det får vi nog aldrig reda på.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

lilian

6 maj 2011 14:01

Ja trist nog så avled hon av cancern,det framgår när man läser under kategorin Uncategorized.
Blir påmind om att livet är skört.
kram

 
lilian

lilian

6 maj 2011 14:08

ber om ursäkt,skrev visst fel katerogi Ruth.Är lite skakad,läste ofta hennes blogg när jag började med ulltovningen men tappade bort henne när jag bytte ut tovningen mot annat.

http://fru greta

lilian

6 maj 2011 14:09

uncategorized ska det vara.

 
wiper

wiper

8 maj 2011 10:17

Vilken sida du länkade till wow! hur i hela friden får man till nåt sånt. Vilket handlag och konstnärlighet.

Ha en fin söndag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

8 maj 2011 10:23

Jag gick in på sidan och grät som en fontän när jag såg att hon gått ur tiden så ung i en hemsk sjukdom. Livet är orättvist och jag fick rysningar när jag läste hennes mans ord om henne och begravningen. Så tragiskt.

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Karin o Svartnosarna

Karin o Svartnosarna

13 maj 2011 13:16

Var in o läste på sidan,så ledsamt att det ska finnas såna hemska sjukdomar.Livet är bra orättvist,tårarna kunde då rakt inte låta bli att rinna.
Men vilka underbara hundar hon gett liv till,så levande o fina med sina vackra ögon o så välfriserade i sina pälsar.
kramar.

http://kajsa-varg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lilian - Måndag 22 jan 23:34


Mitt barnbarn ville sy ett gosedjur. Vi letade runt i mina böcker efter mönster på olika varianter, och hittade en björn som hon gillade. Tyckte den såg svår ut. Hade en svag aning om att jag påbörjat en sådan en gång men gav upp. Mycket riktigt, i e...

Av lilian - 12 december 2023 11:46

Nu har jag städat och möblat hos småfolket. Så nu har julen kommit till dom och julbaket är i full gång. ...

Av lilian - 28 november 2023 19:00

Hittade en fint tyg för ett tag sedan, kom på att det passar nog bra i badrummet, har turkosa handdukar och matta där. Det är guld och turkos. ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Väder

Vädret Nynäshamn

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards