fru gretas pyssel

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Pyssel verkstad.

Av lilian - 10 augusti 2011 10:56

Nu är det pyssel och sömnad som gäller.Min bästa vän Anita och jag ska vara med på en marknad ute på Ekerö/Färingsö i September.Så nu måste jag jobba på så jag har någonting att sälja.Vill få in pengar till flytten för det kostar ju en del att flytta.

   Just nu så är det änglar på gång.Det står en vid symaskinen som är tränings exet.Bordet är det som jag hittade i soprummet,fint va.

 
 
Ruth

Ruth

10 augusti 2011 16:54

Men jisses så många inlägg det blev här helt plötsligt hehe.. Vilken skaparglöd, så duktig och flitig du är med dina fingrar. Vilken perfekt pyssel och syhörna, ett fint och rejält bord att jobba vid, där hittade du ett toppenfynd. Du får visa dina änglar när dom är klara.
Kramelikram..

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

13 augusti 2011 15:46

Titta in hos dej..och bläddrat lite! Så fint du syr..och duktig u är! ja visst är det dyrt att flytta..man måste ockå anske köpa lite nytt..och fkyttning av te.bl a som kosta erxtra...
Så gulligt barnbarn du har!!! Fina bilder!!!
kram till dej!!!!

http://margiholm.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

18 augusti 2011 17:43

otroligt fin bord och praktiskt att ha till ditt pyssel
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lilian - Måndag 22 jan 23:34


Mitt barnbarn ville sy ett gosedjur. Vi letade runt i mina böcker efter mönster på olika varianter, och hittade en björn som hon gillade. Tyckte den såg svår ut. Hade en svag aning om att jag påbörjat en sådan en gång men gav upp. Mycket riktigt, i e...

Av lilian - 12 december 2023 11:46

Nu har jag städat och möblat hos småfolket. Så nu har julen kommit till dom och julbaket är i full gång. ...

Av lilian - 28 november 2023 19:00

Hittade en fint tyg för ett tag sedan, kom på att det passar nog bra i badrummet, har turkosa handdukar och matta där. Det är guld och turkos. ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

Vädret Nynäshamn

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards