fru gretas pyssel

Alla inlägg under februari 2011

Av lilian - 28 februari 2011 10:52

Här tränar Ian balansen.      En stolt farmor tittar på.  

Av lilian - 26 februari 2011 09:00

Jag älskar mitt soprum.Skulle kasta en soffa igår,fick hjälp av en kompis att bära ner den.Skojade med honom att vi får väl se om vi gör något fynd idag,vi brukar göra det.Har hittat en superfräsh matta en gång som täcker hela golvet i mitt rum samt köksbordet och enfin låg o lång bänk mm,mm.Men nu stod mitt dröm bord i soprummet och väntade på mig,ett slagbord med två stora lådor och två stora skivor som går att fälla upp.Det var en stor lycka,får hulk krafter när jag gör sådana fynd,det var inte lätt att bära upp men det struntar jag i envis som synden.

     Fint va.

Av lilian - 25 februari 2011 09:35

Inatt släckte jag inte lampan förens kl 03.15 för jag kunde inte sluta läsa denna bok.

    

Förra veckan läste jag den här boken,också den en sömn störare.

    

Jag ger mig inte på att beskriva handlingen i böcker ,men jag kan rekomendera dom som jag har läst om jag gillar dom.

Av lilian - 23 februari 2011 15:12

Idag har jag köpt en blomma till fru Greta,hon högg in på den direkt.

  

Av lilian - 22 februari 2011 10:34

För två år sedan på dagen blev min son överfallen av för honom ej bekanta män.

För ett år sedann så började snön att smälta bort och solen sken.För mig så funkar bloggen som ett extra minne som jag kan gå tillbaka i.

Av lilian - 21 februari 2011 21:19

Idag har jag varit hos läkaren med mina värkande fötter och ben samt den onda tummen.Fick antiinflamations hämmande piller och värktabletter.Det går inte att göra något annat än att stå ut och att försöka röra på mig så mycket jag kan.Så nu längtar jag ännu mer efter våren så halkan försvinner för jag tycker om att promenera.

Av lilian - 20 februari 2011 09:31

Hittade ett fint tyg för 25kr metern.

   Fina smycke delar som ska bli örhängen mm.

  

En tagg sax och ett garn med bollar.

       Greta måste vara med och visa upp sig förstås,hon är en linslus och kommer själv och sätter sig bland sakerna ,tror nog att dom är till henne.

Av lilian - 20 februari 2011 09:28

Ett axblock av vad jag såg på mässan,bilderna får tala för sig själva.

                

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder

Vädret Nynäshamn

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards