fru gretas pyssel

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Skaparglädje.

Av lilian - 27 augusti 2012 22:09

Äntligen börjar skaparglädjen komma igång.Nu har jag gjort en smycketavla till mina ringar.Ska bara nämna att tvillingarna har inte kommit ännu men mår bra.

 
 
wiper

wiper

1 september 2012 17:22

Vilken fin smycketavla. Du är duktig. Vad kul att det blir tvillingar.

Ha en fin helg
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

18 september 2012 23:52

Såpraktiskt att förvara sina ringar men jag har bara 4st och tar aldrig av dom. Förlovnings o vigselringen har suttit i 51 år nu.
Sen har jag Leifs vigselring i en guldkjedja runt halsen.
Han vill inte ha den där han är nu för dom stjäl mycket tyvärr.
När är det dags för tvillingarna att komma kanske det redan skett. Jag trivs i lägenheten och har fått som jag ville ha det nu men jösses vilken tid det tar.
Hoppas det är bra med dig. Har varit dålig med att blogga då livet nu är så jobbigt men glömd är du inte. Ska försöka komma igång igen.
Kram

 
Ingen bild

Love

24 september 2012 23:23

Skickar en kram o hoppas att allt är väl. Veckorna går så fort o nu har vi höst här men jag gillar hösten med alla vackra färger.
Önskar dig en bra vecka.
Love.

 
Ingen bild

Love

30 september 2012 22:32

Tänker mycket på dig och undrar hur det är? Hoppas ju att allt är väl. Har varit dålig på attblogga en tid men nu har nog lusten kommit tillbaka och livet är lite lättare.
Kram till dig och önskan om attdu ska ha det bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lilian - Måndag 22 jan 23:34


Mitt barnbarn ville sy ett gosedjur. Vi letade runt i mina böcker efter mönster på olika varianter, och hittade en björn som hon gillade. Tyckte den såg svår ut. Hade en svag aning om att jag påbörjat en sådan en gång men gav upp. Mycket riktigt, i e...

Av lilian - 12 december 2023 11:46

Nu har jag städat och möblat hos småfolket. Så nu har julen kommit till dom och julbaket är i full gång. ...

Av lilian - 28 november 2023 19:00

Hittade en fint tyg för ett tag sedan, kom på att det passar nog bra i badrummet, har turkosa handdukar och matta där. Det är guld och turkos. ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Väder

Vädret Nynäshamn

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards